Autor: Tanjug

Novi Sad
27.04.2017.
14:17 > 15:09
Razmatraju se i mogućnosti da se u okviru Fruškogorskog koridora uporedo sa izgradnjom saobraćajnice izgradi i tunel za navodnjavanje koji bi povezao reku Dunav i Srem.
  • Blok Rock

    30.04.2017 21:20
    bojane@ napisao si mi " nastavi da duvas"?!
    Kako da dodjem na red od tebe???
  • Cocco

    30.04.2017 10:39
    Šta ste se odmah Primili? Pa lepo piše MOZDA! Pametnom dostojan. Mozda...
  • Laloš

    30.04.2017 08:08
    Bojane@ jarani i zemare ne zidaju samo zgrade, zidaju nam i sudbine. Nazalost. A od koga kupuju zemljiste pitas?! Pa narano da kupuju "bezvredno" gradsko. Hajde ti pokusaj da kupis neku parcelu kao neupodobljeni smrtnik.
  • Patakonni

    29.04.2017 20:57
    Most
    Završite most već jednom u BG napravljeno tri a Novi Sad i Petrovaradin nemaju most za železnicu onaj se već raspada čuje se do Sr, Karlovca kad voz prolazi niste u stanju od 99" te ej koliko je to godina tunel kad kokoška prdne
  • Mislilac

    29.04.2017 16:16
    Zanimljivo
    Zanimljivo je da nigde ne piše kog datuma će početi radovi!
  • Drum

    29.04.2017 15:59
    Ajde kad već pravite, napravite i maglev kroz Frušku Goru.
    Može i kosmodrom tamo malo pre Rume, pa da uzmemo posao Rusima i Indijcima za putovanja u svemir.
    A šta mislite tunel za podmornice?

    Ajde breeee, ne možete popraviti magistralni put, izgleda kao da su granate po njemu padale, a pričate o nekim autoputevima i tunelima.
  • jbg

    28.04.2017 14:41
    RIII
    Radovan je tako pomagao zavičaj i pravio metro, a u suprotnu stranu je pustio zante već šta.
  • Jaccoviti

    28.04.2017 06:21
    Ovo sada je nasledna genijalnoosti i meni je kao da je odvalio neko iz čuvenog DDDZ. Tj. Dinara Drina, Dunav, Zatvor...
  • Bojan

    28.04.2017 00:23
    Nastavi da duvaš
    @blok rock
    Lepo je što si me citirao.
    Nije lepo što očigledno nisi pročitao to što si citirao.

    Ja ti govorim o autoput vezi Novog Sada sa Evropom, ti govoriš o zemljacima koji zidaju zgrade...za koje su placeve btw...kupili od koga?
  • Millos

    27.04.2017 21:57
    Srem kontinent
    Ako niko nije primetio.
  • blok rock

    27.04.2017 20:38
    neprijatna iskustva
    Bojan
    27.04.2017 • 19:01
    tu-tuuu-tu-tuuu
    @Deks
    Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.
    Dakle jaran možda nisi, ali jarac svakako jesi.

    Ako je Deks jarac, tebe bih mogao nazvati KOZA!!! Nažalost, suviše je takvih primera koji potvrdjuju Deksovu tvrdju i onaj ko se na mleko opekao i u jogurt piri...., zadnjih par decenija svi plodovi gradjevinskih "ivesticija" (čitaj mahinacija) u Novom Sadu, po pravilu su završavali u džepovima jarana i zemara. Nažalost.
  • Keba

    27.04.2017 20:19
    Kada cete zakrpiti rupe na putevima ?
  • lesa

    27.04.2017 19:34
    ovi ne znaju jadni gde vise da se ugrade pa smisljaju nove projekte...
  • volo

    27.04.2017 19:16
    bi
    povezivanje backe sos madjarsku,prirodni sled
  • Bojan

    27.04.2017 19:01
    tu-tuuu-tu-tuuu
    @Deks
    Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.

    Dakle jaran možda nisi, ali jarac svakako jesi.
  • lako

    27.04.2017 18:25
    @Deks
    Pa ovaj "fruskogorski" i jeste deo tog Temisvar-ZR-NS-RU (pa sto Sabac, sto BG, sto BiH). I to vise guraju (lobiraju) Italijani, sa svojim stotinama hiljada firmi i farmi u Rumuniji, nego Bsanci. Mada ce se ovi drugi sigurno vise omastiti
  • djordje c.

    27.04.2017 16:49
    badave
    a ocemol sremcima vodu naplacivati il ce bit badave
  • Deks

    27.04.2017 16:46
    Već je preterano kako Zorana Mihajlović protažira interese bosanskih Srba i svoje "jarane". Nisam protiv ove investicije jer će ona olakšati saobraćaj na veoma prometnom koridoru iako shvatam da joj je glavni cilj povezivanje Novog Sada sa BiH. Ali ovo ne sme da bude jedina investicija u saobraćajnu infrastrukturu Vojvodine. Naročito su potrebne investicije u povezivanje saobraćajne infrastrukture Bačke i Banata koja je sistematski zapostavljena. Zašto ne bi postojao autoput ali i nova železnica između Novog Sada i Temišvara? Zatim autoput između Osijeka preko Bačke i Banata do Temišvara i dalje? Zar nije najprirodniji put Novosađana do Hrvatske put Bačkom
    preko Bačke Palanke kojeg treba modernizovati?
  • pera

    27.04.2017 16:23
    Kanda su konsultovali ministra bivseg Bacevic Milana. Ima bre Dunav da okrenu da uvire u Svarcvald ako to Srbija od njih trazi. To je patriotizam na delu.
  • traktorista Mile

    27.04.2017 15:49
    nadm. visina "svinjskog" Srema
    U normalnim zemljama bi za ovakvu izjavu bio određen hitan pregled u nadležnoj zdravstvenoj ustanovi.
  • Koriolan

    27.04.2017 15:47
    Neodoljivo, skroz
    Genijalci svaki dan plasiraju nove ideje i projekte pa ne mo'š pohvatati svu tu lepotu i dobrobit. Sve me ovo podseća na genijalni film Petera Bača "Krunski svedok": Tamo postoji zabavni TUNEL SOCIJALISTIČKE STRAVE; tamo bivaju optuženi da su kopali KANAL DO INDIJE I KINE; tamo rastu SOCIJALISTIČKI LIMUNOVI... Samo zamenite "socijalistički" sa "naprednjački" i imate gotov rimejk kultnog filma. Ali: Neko će biti debelo plaćen za izradu prednacrta-akcionog-plana-realizacije-zamišljenih projekata. Ako uskoro vlast ne predvidi izgradnju malog Bajkonura (kosmodroma) na Čeneju, ja ću sesti na stiropor ispred Vlade (može i ispred Jove, Mikajla, Srbe...)
  • markons

    27.04.2017 15:42
    U okviru Fruškogorskog koridor
    Gospoda su zaboravili da je nadmorska visina N.Sada +80 m , a Rume +111 m.
    Izgleda da treba nivo Dunava u kanalu podići za 31 m. Ne znam, ko to može?
  • more nedostaje

    27.04.2017 15:41
    MORE PANONSKO
    je vaznije! treba prvo napraviti srpsko napredno panonsko more...lepo pregraditi reke i eto panonskog mora...
  • Skretničar

    27.04.2017 15:30
    Najbolje bi bilo da se prvo poveže zadnjica i mozak, pošto neko u vlasti ima ozbiljnih problema s lupetanjem.
  • ArthurDent

    27.04.2017 15:27
    Pita mali ciga tatu:
    "Hoćemo li ići ove godine na more"? A ćale mu odgovara:" Kako da ti kažem, 50% da hoćemo, a 100% da nećemo". Toliko o šansama za tunel, a i za koridor.
  • zekonja

    27.04.2017 15:13
    ....
    Da se spoji Srem sa Dunavom? Cekajte, jesu to Srem i Dunav nazivi nekih javnih preduzeca ili sta? Jer ako nisu onda stvarno ne znam sta da mislim vise, ovo je neki veliki dr mr megadent brze jace bolje strucnjak odvalio.
  • Jovan

    27.04.2017 15:06
    Aaa NE!
    Ne prihvatam ništa manje od Bačevićevog kanala Dunav-Morava-Vardar i 10 hiljada milijardi $$$ investicija Kine u Srbjiu.
    Ne dolazi u obzir!
  • Osoba M

    27.04.2017 15:06
    Grade jedan 'koridor' 20 godina, ne nazire mu se kraj, a sad kao napravice se tunel/kanal kroz Frusku Goru?! Ma napravite vi taj kanal, pa odmah i most na njemu celom duzinom, i to neka predstavlja autoput...
  • /

    27.04.2017 15:01
    /
    nastavak onih tekstova o nisu i nasoj braci-
    kravcevko je kupio zemlju kud ce proci saobracajnica i neki tunel
  • NSrdjan

    27.04.2017 14:57
    Ljudi, samo vec jednom pocnite nesto da gradite!
    Vec godinama gledamo neke makete, crteze, animacije... brdo strucnjaka se izredjalo sa izjavama, idejama, planovima... Dajte malo ozbiljnosti!
  • Dusan

    27.04.2017 14:29
    *
    Mozda, a mozda i 100% ne.
  • Shock

    27.04.2017 14:28
    Virtuelna realnost
    Makete, animacije .... od koridora ni traga ni glasa. Kada bi mogli da izmisle virtuelni hleb i mleko, ostali bi na vlasti zauvek.
  • Sremčina

    27.04.2017 14:27
    Ovo mora da je neki SNS stručnjak smislio.
    Srem i Dunav su povezani ali to izgleda zna samo domicilno stanovništvo.
  • kupovali zemlju

    27.04.2017 14:15
    predvidjenim koridorom
    Čiji li ce zemo i koliko da se ugradi?
  • Vlasta

    27.04.2017 14:01
    Srem
    Najbolje bi bilo da kad već se kopa kanal, njime odvoje Srem od Vojvodine i pripoje Srbiji.
  • LimanacNS

    27.04.2017 13:50
    Hm
    Jel to onaj koridor koji je trebalo da se gradi još 2007., pa su rekli početkom 2016., pa krajem 2016, pa... Sad više niko ne zna ni kad će biti započet. A, ako ga započnu, ko zna kad će ga (i kako) završiti.
  • jeste jeste tako je

    27.04.2017 13:40
    Ovo je valjda najludja radikalska misao jos od grandioznog kanala Dunav-Morava-Vardar i 10 hiljada milijardi ("ponavljam 10 hiljada milijardi") dolara investicija Kine u Srbjiu.
  • N

    27.04.2017 13:39
    kgm/s2
    Jaka priča.
  • Zivan

    27.04.2017 13:35
    Lupetanje na kub...
  • Siniša

    27.04.2017 13:32
    Ko je ovde dezorijentisan, novinar ili neko iz Ministarstva pomenutog? Kako će da spoje Dunav i Srem kad su spojeni celom dužinom?!
  • Sremac

    27.04.2017 13:30
    "tunel za navodnjavanje koji bi povezao Dunav i Srem"

    Dunav i Srem su povezani od kako je Dunava i Srema, tako da opusteno, ne mora i to
  • w

    27.04.2017 13:29
    Zar Sava nije bliža? Kakve su ovo Si-Fi izjave? Da neće da sagrade i tunel za kanal ispoed Fg? :D
    Logičnije bi bilo (za šta koliko se sećam i postoji projekat) spojiti Savu i Dunav uzvodno kanalom kod Bačke Palanke...
  • Tunelko

    27.04.2017 13:28
    možda
    pre izbora, SVE pravimo.... a sada... MOŽDA

    a i ono zlato i vredne rude po Srbiji kanda kalirale....
  • Kiki

    27.04.2017 13:27
    Avioni, kamioni,...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna