Razmatraju se i mogućnosti da se u okviru Fruškogorskog koridora uporedo sa izgradnjom saobraćajnice izgradi i tunel za navodnjavanje koji bi povezao reku Dunav i Srem.
Bojane@ jarani i zemare ne zidaju samo zgrade, zidaju nam i sudbine. Nazalost. A od koga kupuju zemljiste pitas?! Pa narano da kupuju "bezvredno" gradsko. Hajde ti pokusaj da kupis neku parcelu kao neupodobljeni smrtnik.
Završite most već jednom u BG napravljeno tri a Novi Sad i Petrovaradin nemaju most za železnicu onaj se već raspada čuje se do Sr, Karlovca kad voz prolazi niste u stanju od 99" te ej koliko je to godina tunel kad kokoška prdne
Ajde kad već pravite, napravite i maglev kroz Frušku Goru.
Može i kosmodrom tamo malo pre Rume, pa da uzmemo posao Rusima i Indijcima za putovanja u svemir.
A šta mislite tunel za podmornice?
Ajde breeee, ne možete popraviti magistralni put, izgleda kao da su granate po njemu padale, a pričate o nekim autoputevima i tunelima.
Bojan
27.04.2017 • 19:01
tu-tuuu-tu-tuuu
@Deks
Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.
Dakle jaran možda nisi, ali jarac svakako jesi.
Ako je Deks jarac, tebe bih mogao nazvati KOZA!!! Nažalost, suviše je takvih primera koji potvrdjuju Deksovu tvrdju i onaj ko se na mleko opekao i u jogurt piri...., zadnjih par decenija svi plodovi gradjevinskih "ivesticija" (čitaj mahinacija) u Novom Sadu, po pravilu su završavali u džepovima jarana i zemara. Nažalost.
@Deks
Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.
Pa ovaj "fruskogorski" i jeste deo tog Temisvar-ZR-NS-RU (pa sto Sabac, sto BG, sto BiH). I to vise guraju (lobiraju) Italijani, sa svojim stotinama hiljada firmi i farmi u Rumuniji, nego Bsanci. Mada ce se ovi drugi sigurno vise omastiti
Već je preterano kako Zorana Mihajlović protažira interese bosanskih Srba i svoje "jarane". Nisam protiv ove investicije jer će ona olakšati saobraćaj na veoma prometnom koridoru iako shvatam da joj je glavni cilj povezivanje Novog Sada sa BiH. Ali ovo ne sme da bude jedina investicija u saobraćajnu infrastrukturu Vojvodine. Naročito su potrebne investicije u povezivanje saobraćajne infrastrukture Bačke i Banata koja je sistematski zapostavljena. Zašto ne bi postojao autoput ali i nova železnica između Novog Sada i Temišvara? Zatim autoput između Osijeka preko Bačke i Banata do Temišvara i dalje? Zar nije najprirodniji put Novosađana do Hrvatske put Bačkom
preko Bačke Palanke kojeg treba modernizovati?
Kanda su konsultovali ministra bivseg Bacevic Milana. Ima bre Dunav da okrenu da uvire u Svarcvald ako to Srbija od njih trazi. To je patriotizam na delu.
Genijalci svaki dan plasiraju nove ideje i projekte pa ne mo'š pohvatati svu tu lepotu i dobrobit. Sve me ovo podseća na genijalni film Petera Bača "Krunski svedok": Tamo postoji zabavni TUNEL SOCIJALISTIČKE STRAVE; tamo bivaju optuženi da su kopali KANAL DO INDIJE I KINE; tamo rastu SOCIJALISTIČKI LIMUNOVI... Samo zamenite "socijalistički" sa "naprednjački" i imate gotov rimejk kultnog filma. Ali: Neko će biti debelo plaćen za izradu prednacrta-akcionog-plana-realizacije-zamišljenih projekata. Ako uskoro vlast ne predvidi izgradnju malog Bajkonura (kosmodroma) na Čeneju, ja ću sesti na stiropor ispred Vlade (može i ispred Jove, Mikajla, Srbe...)
"Hoćemo li ići ove godine na more"? A ćale mu odgovara:" Kako da ti kažem, 50% da hoćemo, a 100% da nećemo". Toliko o šansama za tunel, a i za koridor.
Da se spoji Srem sa Dunavom? Cekajte, jesu to Srem i Dunav nazivi nekih javnih preduzeca ili sta? Jer ako nisu onda stvarno ne znam sta da mislim vise, ovo je neki veliki dr mr megadent brze jace bolje strucnjak odvalio.
Grade jedan 'koridor' 20 godina, ne nazire mu se kraj, a sad kao napravice se tunel/kanal kroz Frusku Goru?! Ma napravite vi taj kanal, pa odmah i most na njemu celom duzinom, i to neka predstavlja autoput...
Ljudi, samo vec jednom pocnite nesto da gradite!
Vec godinama gledamo neke makete, crteze, animacije... brdo strucnjaka se izredjalo sa izjavama, idejama, planovima... Dajte malo ozbiljnosti!
Jel to onaj koridor koji je trebalo da se gradi još 2007., pa su rekli početkom 2016., pa krajem 2016, pa... Sad više niko ne zna ni kad će biti započet. A, ako ga započnu, ko zna kad će ga (i kako) završiti.
Ovo je valjda najludja radikalska misao jos od grandioznog kanala Dunav-Morava-Vardar i 10 hiljada milijardi ("ponavljam 10 hiljada milijardi") dolara investicija Kine u Srbjiu.
Zar Sava nije bliža? Kakve su ovo Si-Fi izjave? Da neće da sagrade i tunel za kanal ispoed Fg? :D
Logičnije bi bilo (za šta koliko se sećam i postoji projekat) spojiti Savu i Dunav uzvodno kanalom kod Bačke Palanke...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U okviru Fruškogorskog koridora možda bude prokopan kanal
Autor: Tanjug
Novi Sad
•27.04.2017.
•14:17 > 15:09
Komentari 44
Blok Rock
Kako da dodjem na red od tebe???
Cocco
Laloš
Patakonni
Mislilac
Drum
Može i kosmodrom tamo malo pre Rume, pa da uzmemo posao Rusima i Indijcima za putovanja u svemir.
A šta mislite tunel za podmornice?
Ajde breeee, ne možete popraviti magistralni put, izgleda kao da su granate po njemu padale, a pričate o nekim autoputevima i tunelima.
jbg
Jaccoviti
Bojan
Lepo je što si me citirao.
Nije lepo što očigledno nisi pročitao to što si citirao.
Ja ti govorim o autoput vezi Novog Sada sa Evropom, ti govoriš o zemljacima koji zidaju zgrade...za koje su placeve btw...kupili od koga?
Millos
blok rock
27.04.2017 • 19:01
tu-tuuu-tu-tuuu
@Deks
Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.
Dakle jaran možda nisi, ali jarac svakako jesi.
Ako je Deks jarac, tebe bih mogao nazvati KOZA!!! Nažalost, suviše je takvih primera koji potvrdjuju Deksovu tvrdju i onaj ko se na mleko opekao i u jogurt piri...., zadnjih par decenija svi plodovi gradjevinskih "ivesticija" (čitaj mahinacija) u Novom Sadu, po pravilu su završavali u džepovima jarana i zemara. Nažalost.
Keba
lesa
volo
Bojan
Treba biti ekstremno ograničen pa tvrditi da je smisao saobraćajnice koja povezuje Novi Sad sa međunarodnim autoputem, a na taj način i predstavlja najkraći put ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Španiji, Švajcarskoj - ustvari u povezivanju "jarana" sa BiH.
Dakle jaran možda nisi, ali jarac svakako jesi.
lako
djordje c.
Deks
preko Bačke Palanke kojeg treba modernizovati?
pera
traktorista Mile
Koriolan
markons
Izgleda da treba nivo Dunava u kanalu podići za 31 m. Ne znam, ko to može?
more nedostaje
Skretničar
ArthurDent
zekonja
Jovan
Ne dolazi u obzir!
Osoba M
/
kravcevko je kupio zemlju kud ce proci saobracajnica i neki tunel
NSrdjan
Vec godinama gledamo neke makete, crteze, animacije... brdo strucnjaka se izredjalo sa izjavama, idejama, planovima... Dajte malo ozbiljnosti!
Dusan
Shock
Sremčina
Srem i Dunav su povezani ali to izgleda zna samo domicilno stanovništvo.
kupovali zemlju
Vlasta
LimanacNS
jeste jeste tako je
N
Zivan
Siniša
Sremac
Dunav i Srem su povezani od kako je Dunava i Srema, tako da opusteno, ne mora i to
w
Logičnije bi bilo (za šta koliko se sećam i postoji projekat) spojiti Savu i Dunav uzvodno kanalom kod Bačke Palanke...
Tunelko
a i ono zlato i vredne rude po Srbiji kanda kalirale....
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H